Pagina's

woensdag 12 juni 2013

Empty nest...:)))...???

After the intensive week of FELTFULL and the much to busy weeks before and the wonderfull Filzschule week my place looks só very empty...
I know, I didnot have the time to get used to this new part of the building. 
And it was so much fun to see Irit and her class working here. 
And now it is empty, very empty. Hollow sounds, flat floors, mercilessly, ruthlessly emptiness...
What can I do? 
Organize another FELTFULL? I will, but it will have to wait. 
Organize workshops by 1 guestteacher? I will, but it will have to wait. 
Organize workshops by me, myself? I will, but...
First I will have to fill this room with all my studio stuff to be ready for another new floor...
The men with the concrete will come. I like it and I hate it!

Na de intensieve week FELTFULL en de veel te drukke weken ervoor en de geweldige week Filzschule lijkt het hier zó ontzettend leeg...
Ik weet het, ik had nog geen tijd om aan dit nieuwe deel van het gebouw te wennen.
En het was zo ontzettend leuk om Irit hier aan het werk te zien met haar cursisten.
En nu is het leeg, heel erg leeg. Geluiden klinken hol, de vloer lijkt zo glad, ongenadige leegte...
Wat zal ik er aan doen?
Een nieuwe FELTFULL organiseren? Dat zal ik, over een tijdje.
Workshops door 1 gastdocent organiseren? Ook dat zal ik, over een tijdje.
Zelf workshops geven? Ook dat zal ik...
Maar eerst moet ik mijn atelier helemaal leeg halen en al het spul in deze ruimte opslaan. In mijn atelier komt ook eindelijk een nieuwe vloer...De afdrukken van koeienpoten verdwijnen onder een nieuwe laag mooi glad beton.
De betonmannen komen er aan. Ik vind het fijn, maar ik vind het ook VRESELIJK!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten