Pagina's

dinsdag 11 juni 2013

A lovely day! Een heerlijke dag!

Today was a really lovely day.

First: the conversation with our Accountant turned out well. I was happy about that. I was a bit nervous before. But it hadnot been necessary to be nervous at all...

Then, much more important, the results of the physical examination that is regularly done was very good. The greatly enlarged lymph nodes between my lungs are getting smaller!
I was so very happy to hear this news. I was a bit afraid all my hard work lately would effect the sarcoïdose in a negative way. I know, maybe I shouldnot...but I like to go for my goals and I take the physical consequences for granted. As far as the consequences are restricted to my 'normal' muscle and joint pains and tiredness...To achieve a goal gives me so much energy!  Ofcourse I don't want to become worse in health.
So, the news of my physician made me so glad! I spoiled myself with a wine in the sun. (Which was here today! Coïncidence?)

Vandaag was het een heerlijke dag.
Allereerst viel het gesprek met de accountant positief uit. Gelukkig, ik was toch een beetje nerveus...

En, veel belangrijker: de uitslag van de lichamelijke onderzoeken die ik regelmatig onderga was zeer goed. De sterk vergrootte lymfklieren tussen mijn longen zijn kleiner geworden! Ik was zo ontzettend blij met dit goede nieuws! Ik was toch een beetje bang dat mijn harde werken van de laatste maanden een negatieve invloed zou hebben op de sarcoïdose. Ik weet het, misschien zou ik mezelf wat meer in acht moeten nemen...maar ik hou er zo van om mijn doelen na te streven en ervoor te gaan. En dan neem ik de lichamelijke ongemakken maar voor lief. Het geeft me zoveel energie als ik iets voor elkaar heb gekregen! Natuurlijk mag het niet het gevolg hebben dat mijn gezondheid verslechterd.
Het nieuws van de dokter maakte me echt heel gelukkig! Ik heb mezelf verwend met een wijntje in de zon! (Die scheen zo waar vandaag! Toeval?)

4 opmerkingen:

  1. Good to hear you are happy with all these results..and have a bit of sun there! Your weather is much like ours here in Seattle!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you dear Ginny. Do you also have a strange spring/ weather this year? Over here it was a long time much to cold. All plants and tress are late with leafs and flowers. So, yesterday, I really enjoyed sitting in the sun for an hour. Ofcourse 'something' made me a happy woman...

      Verwijderen
  2. Das ist ja supertoll! Ben zo blij voor je!

    BeantwoordenVerwijderen