Pagina's

maandag 31 december 2012

Lokkich 2013!

Lokkich 2013!  Gelukkig 2013!  Heureux 2013!  Glücklich 2013!  Lycklig 2013!  Laimingas 2013!  Boldog 2013! מאושר  2013!  Glad 2013!




Het vooruitzicht van het komende nieuwe jaar maken veel emoties bij me los. 
Ik word bij voorbaat wat nerveus, geestdriftig, geïnspireerd, blij, onrustig, daadkrachtig, kriebelig, volvertrouwen, vastberaden, gelukkig, als ik denk aan alle nieuwe ontwikkelingen en mogelijkheden die zich gaan aandienen in en om atelier FILT. 
Een verwachtingsvolle spanning maakt zich van mij meester.

Ik weet het…ik ben zelf de veroorzaker van de meeste ontwikkelingen. Deze spanning heb ik opgezocht, vind ik leuk en boeiend. Maar, ik merk nu al: het breidt zich uit als een olievlek…Oeps…

Ik heb me steeds voorgenomen mijn viltwerk en alles wat ermee samen hangt leuk en vooral ook ontspannen te houden. Dat is een van de waardevolle aspecten van mijn mooie atelier en dat blijft ook zo. Voor mijzelf én voor alle cursisten van atelier FILT!

2013 is het jaar waarin atelier FILT Viltwerk 5 jaar bestaat.
2013 is het jaar waarin ik mijn opleiding ‘Fit-in-Filz’ afrond.
2013 is het jaar waarin onze werkstal af gebouwd zal worden.
2013 is het jaar waarin ik zal meedoen aan diverse exposities buiten het atelier.
2013 is het jaar waarin een internationaal viltsymposium gehouden zal worden bij atelier FILT.
2013 is het jaar waarin mijn eigen cursussen en workshops een belangrijke pijler blijven van atelier FILT.

Kortom: er staat veel te gebeuren in en rond atelier FILT komend jaar!

Mijn wens voor 2013 is om veel nieuwe en oude viltvrienden te mogen ontmoeten in en om atelier FILT. Ik hoop je te zien!

2013 will be the year of the 5-year anniversary of studio FILT.
2013 will be the year in which I finish my education at Filzschule Oberrot.
2013 will be the year in which our stable-rebuilding will be finished.
2013 will be the year of several exhibitions outside the save doors of my studio...
2013 will be the year of an International felt symposium at FILT's.
2013 will be the year in which my own courses and workshops will remain the main activity at FILT's.

Lots of excitings things are going to happen at FILT's the coming year!

My wish for 2013 is to meet a lot of new and old felt friends in and around studio FILT. I'm looking forward to meet you!   



Geen opmerkingen:

Een reactie posten