Pagina's

donderdag 19 april 2012

It's raining cats and dogs and I'm as good as I can be...

 It's really a terrible spring, what the weather is concerned. Cold, rainy, windy. A difference of 15 degrees (Celsius) with spring last year. 
But...I'm happy!
Yesterday I received a positive message. My body accomodates no scary cancer cells. All needles were forgotten immediatly. Party time!!! Well...something is not quite okay, my immune system seems to be working to hard. Or something like that (will hear more next week). 
 I like to work hard, cannot be very wrong...?Or...? 
Felting time!!! 

Het is een vreselijke lente, wat het weer betreft dan. Koud, regen, wind. Een verschil van 15 graden met de lente van vorig jaar.
Maar...ik ben gelukkig!
Gisteren kreeg ik een goed bericht. Ik heb geen nare kankercellen die mijn lijf vervuilen. Alle naaldenherinneringen verdwenen als sneeuw voor de zon. Feest! Nou ja, er is wel iets aan de hand. Iets met mijn immuunsysteem. Dat werkt te hard ofzoiets. (Meer hoor ik volgende week). Dat kan toch niet erg zijn? Ik hou wel van hard werken.
Vilten!!!

These pieces are laying here already for a while. I have tried different kinds of wool (yeah...I know...again) and prefelt to felt together on my felting machine. Like it!

Deze grote lappen liggen er al weer een tijdje. Even verschillende wolsoorten (ja, alweer...) en voorvilt uitgeprobeerd op Jans, mijn machien. Mooi wel!


6 opmerkingen:

  1. Hoi Truus,
    wat een goed bericht, fijn dat er niets "ernstigs" aan de hand is. En dat te snel werkend inmuunsysteem, daar is vast wel wat aan te doen.
    Lieve groet,
    Siets

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Truus, fijn dat er goed nieuws is ....
    Prachtige lappen ! ..... een viltmachine ???? géén elbow grease ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Siets en Els,
    Dank jullie voor jullie mee-blij-zijn!
    Ja, Els...een viltmachine! Alleen voor het grote werk. Maar daar hou ik dan ook erg van. Het zware rollen ging iets te veel vergen, dus heb ik de gok gewaagd. Ik ben nog van alles aan het uitproberen op het ding. Maar ook daar hou ik van...Heerlijk!
    Nog net geen elbow grease, dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great that it's positive and you'll be alright. Work hard and addict to your hobby will improve immune systems ! We're also pouring. Typical weather here in Hong Kong spring.
    Have a nice weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. your "mixed felt" is really great! I wish you e very sunny weekend! warm greetings from (wet and grey) Paris!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you Terriea, for your moral support! In Hongkong also strange weather? What's happening...?
    Thanks Swig (don't know your name...) for your compliments. The weekend will not be sunny at all here, helas...

    BeantwoordenVerwijderen