Pagina's

zondag 11 maart 2012

Towards the snow...?

I just finished my spring-top, an example for one of the workshops I give at the moment. But first I have to show my latest winterfelt:

Before I went to Oberrot I made me a warm shawl and cap. I was going to the snow, wasnot I? Well, I havenot seen any snow overthere. I didnot wear my cap at all. Only back home in the Netherlands, in the freezing cold of the February-night  the trains didnot run, I was really glad I brought my cap!


Ik heb net het lente-topje af dat ik als voorbeeld gebruik voor een van de workshops die ik momenteel geef. Maar ik moet eerst nog even mijn laatste wintervilt laten zien: een sjaal en muts die ik gevilt had omdat ik 'naar de sneeuw' ging in Oberrot. Ik heb daar in het geheel geen sneeuw gezien, helaas. En mijn muts ook helemaal niet gedragen daar. Maar op weg naar huis was ik er wat blij mee toen ik strandde op vele perrons wachtend op een van de treinen die me steeds weer een stukje dichter bij huis brachten, in die ijskoude februarinacht waarin het treinverkeer een grote chaos werd. Wat was ik blij met mijn muts! Heerlijk warm!

2 opmerkingen: